‘The Eclectic Gamechanger’
Videoseries voor Porsche Taycan
Videoseries voor Porsche Taycan
Brand awareness en -engagement door middel van content consumption en bereik bij de innovatieve ondernemersdoelgroep van de Porsche Taycan. Daarin zijn onder andere de ‘Rising Females’ en ‘New Creative Elite’ belangrijk.
Secundair moest de campagne daarnaast zorgen voor landingen op de landingpage van de Porsche Taycan met het oog op proefritten.
Bi Studios ontwikkelde in samenwerking met Porsche voor de introductie van het nieuwe elektrische model de ‘Taycan’ de videoserie ‘The Eclectic Gamechanger’. De Porsche Taycan is namelijk ‘supersportscar’ én ‘daily driver’.
Deze tegenstelling in de auto als supersportscar én daily driver zochten we ook op bij ondernemers als Ron Simpson (The Avocado Show), Mark de Lange (Ace & Tate) en José Woldring (The Media Nanny). We interviewden ze over de tegenstellingen die ze bij zichzelf zien in hun ondernemerscarrière en in hun privéleven. Daarin komt het eerste elektrische model van Porsche op een hele natuurlijke manier naar voren.
Resultaat
Completion rate
De campagne heeft in de eerste plaats gezorgd voor een bereik onder de beoogde doelgroep.
Maar echt opvallend was de grote brand engagement via de content die valt af te lezen uit de 17.000 article reads (3x hoger dan de benchmark) en 300.000 video starts.
Tot slot heeft de content-serie ook gezorgd voor meer dan 10.000 landingen op de pagina’s van Porsche.
Native impressions
Clicks naar Porsche
Video starts
Article reads
Werk samen met Insider Studios om award winnende content te creëren en je benchmarks keer op keer te overtreffen.
Bereik je doelen.
Innoveer met ons.
Bouw met ons.
Ontdek wat Business Insider voor jou kan betekenen.